سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشانی‌ها ۲۵۵ حادثه و حریق را در فروردین ثبت کردند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آتش‌نشانان با شرکت در ۸۶ مورد آتش‌سوزی و ۱۶۹ مورد حادثه جان ۹۴ نفر از شهروندان را در فروردین ۱۴۰۱ نجات دادند.

محمدعلی پیراسته گفت: خوشبختانه هیچ مورد فوتی در حوادث و حرائق فروردین ثبت نشده، اما مصدومیت ۲۸ نفر گزارش شده است.
او می‌گوید: هفت هزار و ۳۴۹ تماس نیز در ماه گذشته با شماره ۱۲۵ آتش نشانی گرفته و ۲۷۸ تیم با تماس‌های منجر به حادثه به محل‌های اعلام شده اعزام شدند.
به گفته او، ۳۲ مورد بازدید و ۲۸ صدور دستورالعمل ایمنی برای بنا‌ها و کاربری‌های مختلف شهری با ۶۶ هزار و ۸۸ متر مربع زیربنا از سوی کارشناسان واحد پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با اولویت اماکن عمومی و مهم انجام شده است.
پیراسته گفت: ۶۲۵ نفر از هموطنان که تعدادقابل توجهی از آن‌ها از مسافرین نوروزی و دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی بودند ماه گذشته در دوره‌های تئوری و عملی آموزش ایمنی عمومی و آتش نشانی کاشان شرکت کردند.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با پنج ایستگاه و ۲۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین به شهروندان کاشانی خدمت‌رسانی می‌کند.
شهرستان کاشان با برخورداری از ۲ شهرک و چهار ناحیه صنعتی به مساحت هزار و ۵۰۰ هکتار و بیش از هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی فعال در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.