سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری تابلو‌های غیر مجاز تبلیغاتی از حاشیه راه‌های آذربایجان غربی

رئیس اداره سرمایه گذاری و بازرگانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از جمع آوری تابلو‌های غیرمجاز تبلیغاتی واقع در حاشیه راه‌های استان خبر داد.

جهانگیر سیدعباسی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با تلاش ادارات تابعه ضمن اخذ حکم از مراجع قضایی و همکاری نیرو‌های انتظامی استان به صورت مداوم اقدام به جمع آوری تابلو‌های تبلیغاتی غیر مجاز از حریم جاده‌های استان کرده است.

او می گوید: نصب این گونه تابلو‌ها مستلزم رعایت قوانین و مقررات برای تامین ایمنی عبور و مرور است که متاسفانه بار‌ها شاهد آن بوده ایم که اشخاص حقیقی و حقوقی بدون لحاظ کردن قوانین و مقررات اقدام به نصب تابلو‌های غیر مجاز (بدون قرارداد نصب) در راه‌های استان کرده اند.

 رئیس اداره سرمایه گذاری و بازرگانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در سال قبل ۳۶ عدد دستورالعمل مصوب، برگزاری ۲۰ جلسه مزایدات، مکانی یابی تابلو‌های اختصاصی به تعداد ۱۷ عدد نیز تجدید قرارداد‌های غرف حمل و نقلی و خدماتی به تعداد ۴۳ عدد انجام یافته است.

او گفت: کارخانه‌های آسفالت شهرستان‌های بوکان و سلماس  واگذار شدند و کارخانه‌های شهرستان‌های شوط و چالدران نیز در مرحله اخذ مدارک جهت عقد قرارداد بوده و طی سال گذشته قرارداد شرکت‌های خدماتی پایانه‌های مرزی و شرکت بهره بردار پایانه‌های بار و سیمان ارومیه انجام یافته است.

سیدعباسی می گوید:در سال قبل مزایدات پایانه‌های بار و سیمان، کارخانه‌های آسفالت، صدور توریست کارت بانکی در پایانه‌های مرزی و اجاره غرف تجاری واقع در پایانه‌های مرزی (صرافی، سیم کارت فروشی، بیمه، جابجایی مسافر و فروشگاه) و مزایدات واگذاری نگهداری و خدماتی حجمی پایانه‌های مرزی برگزار شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.