سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار همدان مطرح کرد

افزایش حقوق کارگران برای بهبود معیشت

استاندار همدان گفت: دولت برای رفع دغدغه جامعه کارگران و افزایش معیشت آنان طرح افزایش حقوق را اجرایی کرد.

علیرضا قاسمی فرزاد  در آیین تجلیل از جامعه کارگری استان همدان با بیان اینکه تورم کشور حدود ۳۷ درصد است افزود: حقوق کارگران در چنین شرایطی ۵۷ درصد افزایش یافته است.

او گفت:کارگران به عنوان یکی از آسیب پذیرترین گروه‌های اجتماعی در سال‌های گذشته تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله تحریم، تورم و افزایش نرخ ارز دچار آسیب شده بود که دولت سیزدهم با اجرای طرح افزایش حقوق کمک شایانی به این  گزوه زحمت کش کرده است.

استاندار همدان گفت:در بخش تولید بیشترین زحمات بر دوش کارگران است و اگر در بخش تولید بازوان قدرتمند تلاشگران این عرصه نباشد کارها به سرانجام نمی رسد.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت:امسال رهبر معظم انقلاب در زمینه تولید بسیار عالمانه و هوشمندانه ورود کردند و آنچه که باعث می‌شود که تولید برمبنای دانش روز باشد .

او گفت: نقش تولید کننده و سرمایه گذار در نظام جمهوری اسلامی جایگاه مهمی دارد و از تولید کنندگان و سرمایه گذاران به عنوان افسران جنگ اقتصادی نام برده می‌شود و کسی که در فضای جنگ اقتصادی سرمایه خود را به کار می‌برد جهاد اقتصادی انجام داده است.

استاندار همدان با بیان اینکه دشمنان در۴۰ سال گذشته با تحریم‌های ظالمانه کشور را در تنگنا قرار داده است گفت: وضعیت اقتصادی عادی نیست دشمن هدف گذاری کرده بود که با تحریم ظالمانه ما را از پای دربیاورد.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: با توجه به تحریم‌های مختلف کشور بویژه در حوزه دارو و درمان کسانی که ادعای نوع دوستی دارند  حداقل به حقوق انسانی هم  رحم نمی‌کنند.

او گفت: دشمن می‌خواهد مردم را به ستوه بیاورد و مردم را خسته کند، اما مردم با حضور پر شور خود در راهپیمایی نشان دادند که دشمن به هدف خود نخواهد رسید.

علیرضا قاسمی فرزاد تصریح کرد: امروز با انسجامی که در کشور شکل گرفته است ایران اسلامی در کنار کشور‌های همسایه به یک کشور مقتدر  و تعیین کننده تبدیل  شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.