سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای اشتغال و کارآفرینی است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سیستان و بلوچستان در جشنواره امتنان گفت: توجه به معیشت و رفاه کارگران باعث ارتقای تولید می‌شود و از این بابت باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.

عباسعلی ارجمندی گفت: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای اشتغال و کارآفرینی است، اما عدم خودباوری و بی توجهی به این ظرفیت‌ها باعث شده تا آنطور که شایسته است وضعیت شغلی مردم این خطه مطلوب نباشد.

او  تکیه بر ظرفیت‌های اقتصادی و استفاده درست از منابع موجود را در کنار توانمندسازی نیروی انسانی از عوامل جهش رشد اشتغال استان بیان کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان تعامل و تسامح بین کارگر و کارفرما را لازمه بهبود بهره وری واحد‌های تولیدی عنوان کرد.

او گفت: اهتمام ورزیدن به تکریم و ارزش نهادن به نیروی کار زمینه را برای تولید بیشتر و بهتر فراهم می‌کند.

ارجمندی برکت زندگی قشر کارگری را حاصل دسترنج همراه با انصاف، شجاعت، صداقت و پاکدستی آنان بیان کرد و گفت: همواره باید قدردان این قشر شریف بود چرا که تولید و اقتصاد کشور به آن‌ها بستگی دارد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: برای جشنواره سی و سوم امتنان سیستان و بلوچستان مجموعا ۸۸۴ طرح در سامانه ثبت نام شدند که ۱۰۰ طرح به مرحله ارزیابی نهایی رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.