سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس ستودنی بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مقاومت مردم فلسطین، لبنان و نیرو‌های محور مقاومت باعث شده طرح نیل تا فرات اسرائیل و حامیانش به رویایی تعبیر ناشدنی تبدیل شود.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار گفت: مقاومت مردم فلسطین و لبنان و نیرو‌های محور مقاومت باعث شد طرح نیل تا فرات اسرائیل و حامیانش به یک رؤیای دست نیافتنی تبدیل شود و این محور ورق را به نفع جهان اسلام تغییر داده است.

او با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم انقلابی و ولایی ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس گفت: امروز در شرایط حساس کنونی نشانه بیعت مجدد آن‌ها با آرمان‌های نظام و حمایت قاطع آن‌ها از مقام معظم رهبری و مردم مظلوم فلسطین است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در ادامه به هفته کارگر و معلم اشاره کرد و گفت: کارگر در مبانی اسلامی جایگاهی والا دارد و بوسه پیامبر بر دست کارگر معرف اهمیت جایگاه این قشر زحمتکش است.

او گفت: وضعیت سخت معیشتی، عدم تضمین شغلی و تاخیر در پرداخت حقوق کارگران از جمله مواردی هست که باید مسئولان و قانون گذاران برای این نقیصه‌ها چاره اندیشی کنند.

او ضمن ادای احترام به شهید استاد مطهری، در مورد مقام معلم نیز گفت: جایگاه رفیع معلم با توجه به رسالت خطیری که دارد با هیچ رقم مادی و هیچ شغلی قابل قیاس نیست و نباید تنگنا‌های معیشتی بر عملکرد معلمان به عنوان قشر آینده ساز کشور تاثیر بگذارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.