سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

آرمان ما نسبت به فلسطین آرمانی دینی و مبارزه با استکبار جهانی است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روز قدس تنها روز مبارزه با رژیم صهیونیستی نیست، بلکه روز مبارزه با استکبار جهانی و همه مستکبرین جهان است.

حجت الاسلام و المسلمین حسین طیبی فر در جمع مردم و راهپیمایان ایلامی در روز جهانی قدس با بیان اینکه روز قدس تنها روز مبارزه با رژیم صهیونیستی نیست، بلکه روز مبارزه با استکبار جهانی و همه مستکبرین جهان است، گفت: آرمان ما نسبت به مردم فلسطین آرمان دینی و مبارزه با استکبار جهانی است.

او گفت: طرح دشمن این بود که موضوع فلسطین به فراموشی سپرده شود و رژیم‌های استکباری و مرتجعان منطقه با به رسمیت شناختن اسرائیل اسباب تثبیت این رژیم را فراهم کردند، اما به برکت وجود امام راحل (ره) ناگهان یک زلزله سیاسی بزرگ به نام انقلاب اسلامی در جهان اتفاق افتاد که تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

او افزود: حضرت امام راحل (ره) جمعه آخر ماه مبارک را به‌عنوان روز قدس نام‌گذاری کرد، برخی‌ها در همان ابتدا مدعی بودند که با نام گذاشتن یک روز نمی‌شود فلسطین را زنده نگه داشت، اما امروز پس از گذشت چهل و سه سال از انقلاب اسلامی نه تنها جریان انقلابی فلسطینی از بین نرفت بلکه امروز بحث فلسطین به عنوان شعار ملت فلسطین و ملت‌های مظلوم و ملت‌های آزادیخواه در همه دنیا طنین‌انداز شده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز قصه فلسطین نه تنها نمرده است بلکه به فرمایش مقام معظم رهبری فلسطین زنده است، فلسطین امروز در چهار گوشه دنیا حامی دارد و پشتیبانی می‌شود.

او گفت: روز قدس تنها روز مبارزه با رژیم صهیونیستی نیست، بلکه روز مبارزه با استکبار جهانی و همه مستکبرین جهان است، چرا که همه استکبار جهانی به عنوان پشتیبان رژیم غاصب صهیونیستی از این رژیم منحوس حمایت می‌کردند و با ایستادگی ملت‌های مسلمان در برابر رژیم صهیونیستی امروز تغییر معادله قدرت در سطح جهان به وجود آمده است.

او افزود: حمایت‌های شما سنگ بچه‌های فلسطینی را تبدیل به موشک می‌کند، حمایت‌های شما مقاومت ملت فلسطین را هر روز بیشتر می‌کند، هرچه دنیا می‌خواهد فلسطین را در خاموشی فرو ببرد، حمایت‌های شما هر روز فلسطین را زنده‌تر و بیدارتر می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.