سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه جیرفت عنوان کرد؛

فراگیری مقاومت و جهاد در سراسر دنیا

حجت الاسلام تارم گفت: امروزه مقاومت و جهاد در سراسر دنیا فراگیر شده است و فقط در غزه نیست.

حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نماز جمعه روز جهانی قدس ضمن دعوت مردم به تقوای الهی و تبریک این روز بزرگ گفت: خداوند بسیار بخشنده است و  در مقابل این همه نافرمانی، غفار بودن خود را نشان می‌دهد؛ پس استغفار کنید.

به گفته  او  کشور ما از نظر معادن و کشاورزی و از هر جهت یک کشور بسیار غنی  است و این یک قدرت  محسوب می شود.

امام جمعه جیرفت می‌گوید: نسل جوان و نوجوان، مایه قدرت و شوکت یک کشور است و دشمن از جمعیت به ویژه جمعیت مومن و انقلابی می ترسد و  این بزرگ ترین ترس برای دشمن است.

او گفت: ما با مشکل جمعیت روبروو  هستیم و ممکن است در آینده با نسل پیر مواجه شویم؛ بنابراین فرزند آوری باید مورد توجه قرار گیرد و جدی گرفته شود.

حجت الاسلام تارم ضمن تبریک روز جهانی قدس گفت: امروز بعد از ۲ سال وقفه، مردم با حضور در راهپیمایی دین خود را به شهدا ادا کردند.

به گفته او مام خمینی (ره) برای حمایت از فلسطینیان با نام گذاری روز جهانی قدس و  با این اقدام فوق العاده مهم، این پیام نورانی را  به تمام جهان رسانده است و مردم در سراسر دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند.

امام جمعه شهرستان جیرفت می‌گوید: امروزه مقاومت و جهاد در سراسر دنیا فراگیر شده و این جهاد فقط در غزه نیست، امروز در تل آویو حرکت‌های جهادی آغاز شده و مردم فلسطین رعب و وحشت در دشمن ایجاد کرده اند و این انقلاب روز به روز بیشتر خواهد شد.

امام جمعه جیرفت گفت: اتحاد و وحدت، تنها راه آزادی فلسطین است.

حجت الاسلام تارم با تبریک روز کارگر گفت: پیامبر دست کارگر را بوسه زده است و امروز بخش مهم اقتصاد کشور ما را کارگران شکل می‌دهند و  رکن اصلی تولیدات و اقتصاد کشور را کارگران بر عهده دارند.

او  به روز معلم پرداخت و گفت: معلم‌ها نقش درجه اول در سعادت کشور را دارند و  تغییر فرهنگ، اخلاق، آموزش و غیره به وسیله معلمان انجام می‌شود.

امام جمعه جیرفت روز شورا‌ها را نیز  تبریک گفت و از شورا‌های شهر جیرفت خواست تا به امور شهر بیشتر رسیدگی کنند.

او می گوید: زکات فطره در زمان حلول ماه شوال واجب می‌شود و در درجه اول باید برای مصرف فقرا مصرف شود و برای امر عام المنفعه نیز مصرف می‌شود. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.