سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صاحب فروشگاه خودرو در کوه چنار با اسلحه تهدید شد

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: فردی که با اسلحه کمری صاحب املاک خودرو را تهدید کرده بود، دستگیر و روانه دادسرا شد.

سرهنگ کاووس محمدی گفت: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره تهدید با اسلحه کمری در یکی از محلات شهرستان کوه چنار به پلیس اعلام و سریعا ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند فردی که ظاهرا با صاحب فروشگاه خودرو اختلاف حساب داشته به او مراجعه و درخواست طلب می‌کند که پس از مشاجره لفظی با اسلحه آن را تهدید و سریعا از محل متواری می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: ماموران انتظامی کوه چنار با اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی‌های نامحسوس موفق شدند فرد تهدید کننده را در کمتر از ۷ ساعت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی او را در مخفیگاهش در یکی از محلات این شهرستان دستگیر کنند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم ۲ قبضه اسلحه کلت کمری، ۲ خشاب و مقداری مهمات مربوطه کشف شد، گفت: متهم ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه شهروندان باید مشکلات و اختلافات شخصی خود را با مراجعه به مراکز مشاوره مجاز حل و فصل کنند، گفت: پلیس با کسانی که بخواهند آرامش و امنیت مردم را بر هم زنند و به اموال مردم آسیب وارد کنند با جدیت و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.