سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتبار طرح‌های آبخیزداری البرز ۱۷۰ میلیارد ریال است

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز گفت: ۱۷۰ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به البرز برای طرح‌های آبخیزداری این استان مصوب شد، که ابلاغ این اعتبار در انجام سریع طرح‌های مذکور تاثیر گذار است.

آقای فرضی گفت: در حوزه منابع طبیعی کار‌های مقدماتی آن که اجرای طرح‌های مطالعاتی است، در حال انجام است.

او می گوید: از کل ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاصی سفر رئیس جمهور به حوزه منابع طبیعی البرز، ۱۱۰ میلیارد تومان آن به اجرای طرح‌های آبخیزداری، ۳۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های مقابله با بیابانزدایی و کانون‌های ریزگرد و همچنین ۳۰ میلیارد تومان دیگر برای اجرای طرح‌های حفاظتی، یگان حفاظت، مرتعداری و سنددار شدن اراضی ملی اختصاص یافته است.

مدیرکل منابع طبیعی البرز گفت: ۵۰ درصد از این اعتبار در سال جاری و ۵۰ درصد دیگر در سال آینده محقق می‌شود.

به گفته فرضی طرح‌ها به خصوص طرح‌های آبخیزداری در مناطقی اجرا می‌شود که کار مطالعاتی آن‌ها انجام شده و در فاز اجرایی قرار دارند.

او گفت:  بر اساس پیش بینی‌های انجام شده ۳۰ طرح منابع طبیعی برای سال جاری عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز می گوید: در اعتبارات استانی هم برای سال جاری حدود ۲۰ میلیارد تومان و حدود ۳۵ میلیارد تومان هم اعتبارات ملی پیش بینی شده است.

در نوزدهمین سفر استانی رئیس جمهور که ۱۸ فروردین ماه سال جاری به البرز انجام شد، بیشترین اعتبارات استانی این سفر به بخش کشاورزی با ۶۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافت که ازاین میزان ۱۷۰ میلیارد تومان به بخش منابع طبیعی و آبخیزداری استان تعلق گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.