سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲ تن و ۳۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۱۰ سوداگر مرگ، هلاکت یک قاچاقچی و کشف ۲ تن و ۳۰۰ کیلو گرم مواد افیونی در شمال و جنوب استان خبر داد.

سردار احمد طاهری گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله موادمخدر توسط سوداگران مرگ به شهرستان "زاهدان" دست یافتند.

او گفت: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، شب گذشته اعضای این باند مسلح را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه سمند در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در یکی از محور‌های فرعی منطقه "کورین" زاهدان بودند، شناسایی و به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت:  سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس بدون توجه به اخطار‌های صادره به سمت عوامل انتظامی تیراندازی و پس از ساعتی درگیری شدید بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس خودرو‌های حامل مواد مخدر را رها و با استفاده از تاریکی شب به ارتفاعات اطراف متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در نهایت با اقدام به موقع مأموران، ۵ نفر از قاچاقچیان به همراه ۳ قبضه سلاح کلاش و ۸۵ فشنگ جنگی دستگیر و در بازرسی از خودرو‌های به جا مانده از آن‌ها یک تن و ۳۶۵ کیلو مواد افیونی، شامل ۷۶۴ کیلو گرم حشیش و ۶۰۱ کیلو گرم تریاک کشف شد.

سردار طاهری گفت: روز گذشته در عملیاتی دیگر در شمال استان و طی درگیری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زابل با اعضای باند مسلح قاچاق مواد افیونی ضمن به هلاکت رسیدن یک سوداگر مرگ و دستگیری یک قاچاقچی دیگر، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ توقیف و یک قبضه اسلحه شکاری به همراه ۱۷۵ کیلو گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه به عملیات شب گذشته تکاوران پلیس در جنوب استان اشاره کرد و گفت: در درگیری مسلحانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با قاچاقچیان مسلح در یکی از محور‌های روستایی آن شهرستان ضمن دستگیری ۴ سوداگر مرگ و توقیف ۲ دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ در پاک سازی محل علاوه بر کشف ۳ قبضه سلاح کلاش با ۴۳ فشنگ جنگی ۷۶۰ کیلو مواد افیونی شامل ۵۳۵ کیلو تریاک و ۲۲۵ کیلو حشیش کشف شد.

او با اشاره به کشف ۲ تن و ۳۰۰ کیلو گرم مواد افیونی در تمامی عملیات‌های روز گذشته پلیس استان  گفت: مأموران نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با مواد افیونی به عنوان بلای خانمان سوز جامعه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.