سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری:

تامین مسکن و پرداخت به‌موقع حقوق کارگران چابهار در اولویت باشد

فرمانداری ویژه چابهار گفت: حل مشکلات کارگران به‌ویژه تامین مسکن و پرداخت به‌موقع حقوق کارگران این شهرستان در اولویت کاری متولیان باشد.

 جواد سپاهی  در جلسه تجلیل از تلاشگران عرصه کار و تولید شهرستان چابهار اظهار داشت: تجلیل از مقام کار و کارگر و تکریم از آنان توسط مسوولان، سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌ها و کارفرمایان نیاز ضروری جامعه است.

او گفت: بیمارستان فعلی و بدون امکانات و تجهیزات در حد نام و شان و منزلت مردم چابهار نیست و سریعا به وضعیت آن رسیدگی و علاوه باید به مردم و کارگران زحتکش نیز خدمات لازم ارائه شود.

سرپرست فرمانداری ویژه چابهار بر ارتقای شغلی کارگران، توجه ویژه مسوولان و کارفرما به پیگیری مطالبات و مشکلات کارگران و رفع دغدغه آنان تاکید و  گفت : کارگران در نظام جمهوری اسلامی مورد تکریم قرار می‌گیرند و این یک نعمت است.

سرپرست معاونت استانداری سیستان و بلوچستان و فرمانداری ویژه چابهار  گفت: پرداخت به موقع حق و حقوق کارگران، تامین مسکن و زمین، ایجاد رفاه و آرامش و تخصیص امکانات بهداشتی، آموزشی و درمانی کمترین کاری است که باید به آنها توجه جدی شود.

 شماری از کارگران مطالبات و مشکلات خویش را در زمینه عدم توجه به تامین مسکن و زمین، نداشتن امنیت شغلی، بیمه نکردن کارگران توسط کارفرمایان، عدم پرداخت به موقع حق و حقوق، نبود درمانگاه و بیمارستان و ورزشگاه ویژه کارگران را مطرح و خواستار پیگیری بیشتر در این خصوص شدند.

در پایان از کارگران نمونه، کارفرمایان، واحدهای نمونه تولیدی و نیروهای برخی از کارگاه‌ها و سازمان‌های مختلف با اهدا لوح و جوایزی، قدردانی شد.

شهرستان چابهار ۲۲ هزار کارگر بیمه شده دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.