سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه نایب رییس شورا از کُندی اجرای پروژه میدان توحید

بابایی گفت: وضعیت پیشرفت پروژه میدان توحید (ارگ) در کرمان به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

محمود بابایی در حاشیه نشستی که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرمان با پیمانکار پروژه میدان توحید و خیابان تجلی برای تعیین‌تکلیف این پروژه برگزار شد، به بازدید اخیر برخی از اعضای شورا از این پروژه اشاره کرد و گفت: متأسفانه روند کار، پیشرفت قابل قبول و منطقی ندارد.

او می گوید: با توجه به تعهدات شهرداری و وعده‌های پیمانکار، توقع می‌رفت این پروژه تعیین‌تکلیف شود و پیشرفت قابل قبولی داشته باشد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت:  مشکل دیگر این است که اگر حتی میدان توحید هم کامل شود، رینگ (زمین) پیرامون و پیاده‌رو کامل نشده است.

به گفته او قرارداد پیمانکار انتهای فروردین امسال به پایان رسیده است و این موضوع نیز از دیگر مواردی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

بابایی می گوید: در بازدیدی که اواخر پارسال از پروژه میدان توحید داشتیم، تاکید کردیم که تا پایان سال باید اجرای طرح در محدوده میدان تمام شود و پیمانکار هم وعده داد که تا پایان سال کار تمام خواهد شد و  تعهد کرد اگر پروژه تکمیل نشد و به سال ۱۴۰۱ موکول شد، هزینه‌ای بیشتر از سال ۱۴۰۰ برای شهرداری نداشته باشد.

او گفت: پیمانکار می‌گوید در پرداخت‌ها تأخیر وجود دارد؛ اما در بین پروژه‌های شهرداری، هیچ پروژه‌ای تا این حد در پرداخت ریالی به پیمانکار جلو نبوده و فقط چند روزی در پرداخت‌ها تأخیر وجود داشته است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرمان می گوید: وضعیت میدان توحید (ارگ) به هیچ عنوان قابل قبول نیست و علی‌رغم اینکه مقرر شده بود این میدان در ۲۲ بهمن پارسال  افتتاح شود و پیمانکار هم قول داده بود؛ اما متأسفانه هنوز تمام نشده است.

او در رابطه با مصوبات نشست اعضای شورا درخصوص این پروژه گفت: مقرر شد شهرداری در خصوص ادامه  فعالیت پیمانکار و مواردی که اجرای پروژه را با تأخیر مواجه کرده، تصمیم‌گیری و نتیجه را به شورای اسلامی شهر ارائه دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.