سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عقیم‌سازی سگ‌های بدون صاحب در کرمان، سرعت می‌گیرد

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان از پیگیری جدی موضوع عقیم‌سازی سگ‌های بدون صاحب با همکاری دانشکده دامپزشکی و سرعت‌بخشیدن به این مهم خبر داد.

محمود ایرانمنش در جلسه‌ای که به منظور بررسی وضعیت عقیم‌سازی و کنترل سگ‌های بدون صاحب با حضور رییس دانشکده دامپزشکی و مدیران معاونت خدمات‌شهری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری در دفتر معاونت خدمات‌شهری شهرداری برگزار شد، به برگزاری جلسات کارشناسی متعدد درخصوص سرعت‌بخشیدن به فرایند عقیم‌سازی سگ‌های بدون صاحب اشاره کرد و گفت: این فرایند مدتی متوقف شده بود که ادامه توقف آن، موجب بحرانی‌شدن وضعیت سگ‌های بدون صاحب در سطح شهر می‌شود.

او به فراز و نشیب‌های فرایند زنده‌گیری سگ‌های بدون صاحبپرداخت و  از رییس دانشکده دامپزشکی خواست در این فرایند از لحاظ قانونی و حقوقی به شهرداری کمک کند.

در این جلسه، پس از تبادل نظر درخصوص راه‌های سرعت‌بخشیدن به فرایند عقیم‌سازی سگ‌های بدون صاحب، مقرر شد عقیم‌سازی با همکاری دانشکده دامپزشکی انجام شود و همکاری متقابل دانشکده دامپزشکی با شهرداری در این خصوص طبق سنوات گذشته ادامه یابد.

همچنین مقرر شد نسبت به عقد قرارداد با دانشکده دامپزشکی برای عقیم‌سازی سگ‌های بدون صاحب و سرعت‌بخشیدن به این مهم اقدام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.