سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری وبینار آموزشی با حضور ۱۵۰۰ هنرجو

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: وبینار آموزشی _انگیزشی ویژه هنرجویان هنرستان‌های استان در یاسوج برگزار شد.

محمد جمالی گفت: این وبینار آموزشی با همکاری پارک علم و فناوری و به مناسبت هفته معرفی مشاغل، برای هنرجویان پایه دوازدهم هنرستان‌های استان برگزار شد.

او می گوید: هنرجویانی که در هنرستان‌ها تحصیل می‌کنند و دانش و مهارت لازم را در رشته مورد علاقه کسب می‌کنند بهتر جدب بازار کار می‌شوند.

کارشناس مسئول فنی و حرفه‌ای اداره کل آموزش و پرورش استان هم گفت: در این وبینار آموزشی که با حضور هزار و ۵۰۰ هنرجو برگزار شد مومنی تبار از هنرجویان هنرستان‌های استان و چهره موفق کارآفرینی، مسیر پیشرفت شغلی خویش را برای شرکت کنندگان تشریح کرد.

به گفته اعظم امینی، این هنرجوی موفقِ هنرستانی، که هم اکنون در کشور‌های ترکیه، اکراین و چین در زمینه ساخت فیبر‌های نوری فعالیت اقتصادی دارد به هنرجویان توصیه کرد، با اعتماد به نفس و بدون توجه به محدودیت‌ها برای پیشرفت شغلی خود تلاش کنند.

او با بیان اینکه برنامه‌های هفته معرفی مشاغل با هدف هدایت دانش آموزان به سمت رشته‌های مهارتی هنرستان‌ها از یکم تا ۷ اردیبهشت ماه در مدارس برگزار شد گفت: معرفی چهره‌های موفق هنرستانی، بازدید از هنرستان ها، برگزاری نمایشگاه دست ساخته‌های هنرستانی، بازدید از واحد‌های صنعتی از جمله برنامه‌های هنرستان‌ها در این هفته بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.