سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پیامی از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و اظهار انزجار از اقدامات رژیم صهیونیستی، از آحاد مردم انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه آذربایجان غربی دعوت کرد در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

در بخشی از پیام نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی آمده است: همه مردم استان روز قدس برای حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی بهترین حضور را در راهپیمایی داشته باشند تا به دنیا نشان دهند که بیش از پیش از استکبار و عواملش بیزار بوده و همواره به تبعیت از ولایت فقیه از مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اعلام کرد: در حالی‌که ملت مظلوم فلسطین در دهه‌های گذشته جز ظلم و ستمی ناروا بر پیکره خود ندیده‌است، اما با مردمانی از جنس ایمان و تقوا همواره پرچم عدالت‌خواهی را برافراشته نگه داشته‌اند.

در بخش دیگری از پیام نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی آمده است: مردم روزه دار استان با شرکت گشترده در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس، با محکوم کردن جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان، یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.