سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات مناظره دانش آموزی در فارس

مسابقات مناظره دانش آموزی فارس با حضور ۲۳ تیم آغاز شد.

مرتضی کریمی رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس گفت: مرحله اول استانی مسابقات مناظره دانش آموزی گروه دختران به صورت ویدئو کنفرانسی  آغاز شد.

او گفت: در این مرحله، ۲۳ تیم از گروه دختران حضور دارند و به صورت تک حذفی با هم رقابت می‌کنند.

کریمی گفت: تیم‌های شرکت کننده در مرحله استانی از شهرستان‌ها و مناطق ارژن، اقلید، اوز، آباده، جویم، خفر، داراب، درودزن، زرقان، سروستان، ششده، ناحیه ۱، ناحیه ۲، ناحیه ۳، ناحیه ۴، عشایری، فرگ، فسا، کازرون، کامفیروز، کهمره نودان، مرودشت و ممسنی هستند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس گفت: هر تیم، متشکل از ۴ دانش آموز و یک سرپرست است.

او نقش و جایگاه تشکیلات دانش‌آموزی در تحقق ایران قوی، جایگاه تشکیلات دانش‌آموزی در تحول نظام آموزش و پرورش کشور، جایگاه فضیلت‌های اخلاقی در فعالیت‌های تشکیلاتی، نقش توسعه آموزش مجازی در ارتقای آموزشی و پرورشی و نقش توسعه فضای مجازی در ارتقای کیفی فعالیت‌های تشکیلاتی را از محور‌های این دوره از مسابقات بیان کرد.

کریمی گفت: مناظره، مباحثه و مجادله احسن برای آشکار کردن حق و گفتگو و نکته بینی رو در رو با استفاده از روش رسمی استدلال تعاملی و به کارگیری شواهد و مدارک است که باید از ساختار منسجم برخوردار باشد و مناظره کنندگان بر موضوع اشراف داشته باشند، نقل قول‌ها باید با رعایت امانت و اخلاق باشد و در مناظره باید از تقابل‌های فردی اجتناب کرد و تنها به بیان شواهد و مدارک مستدل پرداخت.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس گفت: این مسابقات ویژه همه دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی از جمله پیشتازان، دانش‌آموز خبرنگاران خبرگزاری پانا و اعضای مجلس دانش آموزی در سراسر استان برگزار شده است و تیم‌های برتر به استان معرفی شده‌اند.

او گفت:  در بخش پسران نیز ۱۵ تیم با هم به رقابت می‌پردازند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.