سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازرسی بیش از ۷ هزار واحد صنفی در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۷ هزار و ۷۰۴ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی در سطح استان انجام شده است.

رامین صادقی با اشاره به اجرای طرح نظارتی ضیافت بر بازار ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به افزایش تقاضا‌های عمومی مصرف کنندگان برای تهیه کالا‌های اساسی و هدف طرح از جمله، برنج، روغن، شکر، خرما، ضرورت نظارت و کنترل بر بازار را تشدید کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از برگزاری ۳۲ مورد گشت مشترک با دستگاه‌های اجرایی مرتبط و ۷ هزارو ۷۰۴ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی در سطح استان اردبیل خبر داد.

صادقی می‌گوید: از ابتدای اجرای طرح نظارتی ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان تاکنون ۴۸۰ پرونده به ارزش ۲۴۷ میلیارد و ۴۷۳ میلیون و ۹۱۴ هزارو ۹۰۴ ریال تخلف برای صنوف متخلف در سطح استان تشکیل و جهت رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

او می‌گوید: اولویت بازرسی و انجام گشت‌های مشترک با ادارات ذیربط در این طرح، مراکز عمده عرضه و فروش، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحد‌های صنفی عمده و خرده فروشی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: شهروندان در صورت داشتن هرگونه شکایت از تخلفات اقتصادی صنوف می‌توانند از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اداره مشارکت‌های مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه، گزارش‌ها و شکایات خود را ارائه دهند تا بازرسین سازمان در اسرع وقت موضوع را بررسی کنند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.