سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله نورمفیدی:

مسئله فلسطین مربوط به همه مسلمانان است

نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان در پیامی بر برگزاری باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی گفت: جهان اسلام و ملت‌های مسلمان مردم فلسطین را تنها نمی‌گذارند و مراسم راهپیمایی امسال با توجه به جریانات رخ داده باید باشکوهتر برگزار شود و مسلمانان به میدان بیایند تا دنیا بفهمد مسئله فلسطین مربوط به همه مسلمانان است و همه مسلمانان صاحب حق هستند.

امام جمعه گرگان گفت: رژیم غاصب اسرائیل به دنبال این بود و تلاش می‌کرد که جریان فلسطین و اشغال فلسطین را یک مسئله سرزمینی در منطقه خاصی معرفی کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: امام خمینی (ره) برای اینکه این توطئه اسرائیل را خنثی کند و نشان دهد  مسئله فلسطین و مسجد الاقصی مشکل همه جهان اسلام و مربوط به همه مسلمانان است آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کردند.

او گفت: بعد از اعلام امام (ره) هر ساله مردم در این روز وارد صحنه و میدان می‌شوند و به جهانیان اعلام می‌کنند مسئله فلسطین مسئله جهان اسلام است نه فقط مردم فلسطین.

آیت الله نورمفیدی گفت: همه مسلمانان وظیفه دارند با همه وجودشان وارد این صحنه و جهاد مقدس شوند و از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند.

او گفت:  مردم با حضور خود در این راهپیمایی به جهان نشان می‌دهند اراده دو میلیارد مسلمان اجازه نخواهد داد یک رژیم غاصب سرزمین فلسطین را غصب کند و حکومتی تشکیل دهد و همه چیز را نادیده بگیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.