سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش آتش نشانی در راهپیمایی روز جهانی قدس

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از آماده باش کارکنان سازمان آتش‌نشانی در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

 ابراهیم بابایی ،گفت: نیرو‌های آتش نشانی کرمان با استقرار در مسیر راهپیمایی روز قدس تامین ایمنی راهپیمایان را بر عهده دارند.

او می‌گوید: با فرا رسیدن روز جهانی قدس و برگزاری مراسم راهپیمایی در این روز بزرگ، آتش نشانان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ٩ اریبهشت ماه امسال به طور تامین ایمنی مراسم راهپیمایی را برعهده خواهند داشت و تدابیر لازم برای تامین ایمنی شهر و شهروندان راهپیمایی روز قدس اندیشیده شده است.

بابایی گفت: علاوه بر آماده باش کامل آتش نشانان و استقرار ۵ دستگاه خودرو اطفاء حریق و امداد و نجات، ٣ دستگاه موتور سیکلت‌های مجهز به تجهیزات اطفاء حریق به صورت گشت زنی از مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در تامین ایمنی شهروندان تلاش می‌کنند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از شهروندان خواست که همانند همیشه با آتش نشانان و گروه‌های امدادی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هر حادثه‌ای خونسردی خود را حفظ کرده و از محل حادثه فاصله بگیرند و با سامانه ١٢۵ تماس گرفته و یا نیرو‌های آتش نشانی مستقر در مسیر راهپیمایی را از حادثه مطلع کنند.

او گفت: کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به منظور اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، همپا و همراه با صفوف به هم فشرده مردم خدا جوی کرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.