سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار اشتری:

آرامش مردم خط قرمز پلیس است

فرمانده کل انتظامی گفت: مجرمان بدانند اگر تعدی به حقوق دیگران داشته باشند با اقتدار با آن‌ها برخورد می‌شود، چون آرامش مردم خط قرمز ناجا است.

سردار حسین اشتری گفت: بی‌تردید امروز فرماندهی انتظامی در کشور از ستون‌های استوار امنیت در کشور محسوب می‌شود.

او می گوید: یگان‌های مختلف انتظامی نقش بی‌بدیلی در امنیت داخلی داشته و امام خامنه‌ای نیز در پیام‌های خود بدان تاکید کرده‌اند.

سردار اشتری گفت: هم‌اکنون در برخی موارد شاهد هستیم که اشرار به صورت مسلح به حقوق مردم تعدی کرده، اما ماموران با قدرت جلوی آن‌ها می‌ایستند و خوشبختانه امنیت باثباتی در کشور و استان آذربایجان غربی وجود دارد.

او می گوید: در ۴ دهه گذشته اتفاقات بسیاری در مرز‌ها و شهر‌های مرزی افتاد و استکبار جهانی به دنبال این بود که در شهر‌های مرزی همچون آذربایجان غربی و کردستان را ناامن کنند، اما نتوانستند، چون مسئولان و مردم به صورت مردانه ایستاده اند.

او می گوید: باید از نیرو‌های جوان و متدین برجسته استفاده شود و در موضوع حرفه‌گرایی آموزش حرفه‌ای و استفاده از فناوری‌های روز، باید به کمک همکاران آید و از سوی دیگر شعار سال باید تحقق یابد که نیاز است که از موسسات دانش‌بنیان و نخبگان و فرهیختگان استفاده کرد.

سردار اشتری گفت: باید یک برنامه‌ریزی جامع در این زمینه صورت پذیرد و خوشبختانه در دولت سیزدهم نیز اراده بر این کار است بنابراین باید با روحیه انقلابی، طرح کاملی در این زمینه تهیه و ارائه شود تا انسداد فیزیکی و غیرفیزیکی مرزی با کار کارشناسی انجام شود.

او می گوید: در این زمینه نیز اقدامات بازدارندگی خوبی انجام شده و تلاش بر این بوده که جرائم کاهش یابد، هر چند افزایش یافته، اما کشفیات برخی نیز افزایش یافته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.