سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای عملیات لوله گذاری خط انتقال آب سد البرز

مدیر طرح‌های آب رسانی شرکت آب منطقه‌ای مازندران از اجرای عملیات لوله گذاری خط انتقال آب سد البرز به شهر‌های گروه الف خبر داد.

محمدطاهر بابازاده گفت:با نصب شیرفلکه به ابعاد ۱۲۰۰ میلی متر خطوط انتقال آب سد البرز به مخازن بابل و بابلسر تکمیل می‌شود.

او می‌گوید: باتوجه به اینکه از مردادماه سال گذشته تصفیه خانه با ظرفیت ۱۰۰۰ لیتر برثانیه وارد مدار بهره برداری شده است می‌توان از این سامانه انتقال برای آبرسانی به شهرستان‌های بابل و بابلسر استفاده کرد.

به گفته بابازاده امیدواریم در آینده نزدیک خط انتقال و مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی شمال بابل از طریق تصفیه خانه آبرسانی شده و طرح آبرسانی به شهر‌های گروه الف در این فاز تکمیل شود.

او می‌گوید: برای نصب این شیر نیاز به قطع موقت جریان آب سد البرز در محل انشعاب مخزن ۲۵ هزار متر مکعبی بابل بود که با هماهنگی شرکت آب و فاضلاب استان قطع جریان آب از روز دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد که با تلاش شبانه روزی همکاران در شرکت آب منطقه‌ای مازندران و عوامل پیمانکار و مشاور شاهد برقراری جریان آب بودیم.

به گفته بابازاده با تکمیل این عملیات و پس از انجام برنامه شستشو و ضدعفونی سراسری خطوط انتقال و مخرن، ۵۰ کیلومتر از خطوط انتقال آبرسانی، مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی شمال بابل، یک واحد ایستگاه پمپاژ و ساختمان‌های جنبی نیز وارد مدار بهره برداری خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.