سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار ۱۲۰۰ پایگاه برای جمع آوری زکات فطریه در استان بوشهر

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: دو هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۱۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار زکات فطریه مردم استان را جمع آوری می‌کنند.

حمد رضا میری مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: دو هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۱۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار مجهز به دستگاه کارت خوان در سطح استان با همکاری بانیان مساجد و مراکز نیکوکاری برای جمع آوری زکات فطره مردم استان اقدام می‌کنند.

او پایگاه زکات را در سطح مساجد، پایگاه‌های بسیج و مراکز نیکوکاری دانست و می‌گوید: به منظور جذب حداکثری زکات فطریه مردم دیندار استان، ضمن فعال سازی درگاه‌های الکترونیکی، کد دستور#۰۷۷۸۸۷۷و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ برای این منظور فراهم شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: تمهیدات لازم به منظور دریافت فطریه عام، فطریه سادات و کفارات به شکل جداگانه‌ای پیش بینی شده است.

او با تاکید بر توجه به ترویج فرهنگ پرداخت زکات گفت: ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران و بخشداران نقش مهمی در زمینه تبیین موضوع پرداخت زکات فطریه دارند و انتظار داریم تمهیدات لازم را برای جمع آوری زکات فطریه در نقاط مختلف این استان فراهم کنند.

میری گفت: فقط موسساتی می‌توانند اقدام به جمع آوری زکات فطریه در استان کنند که قبلا مجوز و کارت مخصوص جمع آوری زکات را از ستاد زکات استان دریافت کرده باشند.

او اعلام کرد که پارسال ۱۱ میلیارد تومان فطریه در استان جذب و در جهت رفع مشکلات نیازمندان هزینه شده است.

میری پیش بینی کرد در سال جاری ۲۳ میلیارد تومان فطریه جذب و هزینه شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.