سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سیستان و بلوچستان:

مانعی از نظر کرونا برای حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس وجود ندارد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به کنترل‌ها و اقدامات پیشگیرانه از کرونا هیچ مانعی برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس وجود ندارد.

حسین مدرس‌خیابانی  در نشست برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس در سیستان و بلوچستان گفت: امنیت، نظم و انضباط و اطلاع رسانی از مهمترین اقدامات و برنامه ها برای برگزاری بهینه راهپیمایی روز جهانی قدس در استان است.

او گفت: راهپیمایی خودرویی با وجودی که نظم و انضباط آن خیلی مشکل‌تر است در ۲ سال اخیر به خوبی انجام شد و اطمینان داریم که راهپیمایی روز قدس با مشارکت عموم مردم نیز به خوبی و با شکوه برگزار خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نقش صدا و سیما و سایر رسانه ها بویژه فضای مجازی، افراد متنفذ، علما، روحانیون، نخبگان، سران و بزرگان طوایف در اطلاع رسانی و ترغیب و تشویق مردم برای حضور گسترده در این راهپیمایی خیلی مهم و تاثیرگذار است به همین سبب انتظار است با حداکثر توان وارد میدان شوند.

او گفت: امروز رسالت مهم مسوولان تشریح دستاوردهای نظام و امید آفرینی در میان مردم است، مسوولان باید سردمدار امید آفرینی باشند زیرا ناامیدی حربه شیطان است و دشمنان با این حربه وارد عرصه شده اند که باید با هوشیاری لازم حربه های شیاطین و دشمنان شیطان صفت را خنثی کنیم.

مدرس خیابانی گفت: در موقعیتی که دشمنان دائم ناامیدی را در کشور پمپاژ می کنند وظیفه عموم مردم بویژه صاحبان تریبون، رسانه ها، نخبگان، سران و بزرگان طوایف، مدیران و مسوولان دستگاههای اجرایی امید آفرینی در جامعه است.

او گفت: عموم مردم عزیز وظیفه اطلاع رسانی برای حضور گسترده در راهپیمایی روزجهانی قدس را برعهده دارند زیرا همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند روز قدس روز اسلام است، باید در این روز بزرگ وحدت و انسجام اسلامی را در دنیا به نمایش بگذاریم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز با ارائه گزارشی از برنامه ها و اقدامات انجام شده در زمینه برگزاری با شکوه راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: حضور شیعه و سنی در کنار هم نشان دهنده وحدت و انسجام مسلمانان در سراسر دنیا است.

عباس صفدری گفت: برگزاری راهپیمایی و مراسم روزجهانی قدس در کشورهای مختلف نشان از حمایت جهانی از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف است.

او گفت:: رژیم صهیونیستی و معاندان بدانند که مردم دنیا حامی فلسطین و قدس و مقاومت اسلامی هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: براساس برنامه ریزی ها، در ۵۰ نقطه جمعیتی استان راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور قشرهای مختلف شیعه و سنی برگزار می شود.

رحمدل بامری معاون سیاسی اجتماعی و مرحمتی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، جانشین قرارگاه قدس، معاون سپاه سلمان و فرمانده انتظامی استان نیز در ادامه این نشست به تشریح برنامه های دستگاه مربوطه در جهت برگزاری بهینه راهپیمایی روزقدس پرداختند.

سردار خلیل آبادی جانشین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: قدس محور وحدت است.

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز گفت: فراهم کردن زمینه حضور قشرهای مختلف مردم در این راهپیمایی وظیفه تمامی دستگاهها است.

او گفت: نیروهای انتظامی و امنیتی با آمادگی ۱۰۰درصدی تامین امنیت استان بویژه راهپیمایی روز جهانی قدس را بر عهده دارند و پایگاههای خبری معاندان نیز در رصد و کنترل دستگاههای انتظامی و امنیتی قرار دارد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.