سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آلومینیوم در حسرت کسب جام حذفی ماند

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در بازی فینال جام حذفی نتیجه را به تیم نساجی مازندران واگذار کرد.

 در مسابقه فینال سی و پنجمین دوره جام حذفی فوتبال کشور یادواره آزادسازی خرمشهر، تیم آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف نساجی مازندران رفت.

 آلومینیوم اراک با از دست دادن فرصت‌ها نتیجه بازی را به نساجی واگذار کرد.

 تک گل بازی توسط مهرداد عبدی بازیکن نساجی در دقیقه ۵۷ وارد دروازه آلومینیوم اراک شد.


 تیم فوتبال آلومینیوم اراک که شامگاه دوشنبه ۲۹ فروردین امسال با عبور از تیم خلیج فارس ماهشهر به فینال جام حذفی فوتبال (یادواره آزادسازی خرمشهر) صعود کرد با حذف مس کرمان و فینالیست شدن نساجی مازندران، حریف خود را در فینال جام حذفی شناخت.

در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلومینیوم اراک و نساجی مازندران موفق شدند، تیم‌های پرسپولیس و استقلال ۲ مدعی اصلی این رقابت‌ها را حذف کنند.

حتی خلیج‌فارس و مس کرمان، دوتیم شگفتی‌ساز جام حذفی هم که تا نیمه‌نهایی بالا آمده بودند نتوانستند مقابل آلومینیوم اراک و نساجی مازندران مقاومت کنند و با نتیجه‌ای مشابه مغلوب شدند گردونه بازی‌ها حذف شدند؛ و حالا در غیاب تیم‌های مطرحی، چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد، فینال جام حذفی با حضور دو رقیب لیگ برتری آلومینیوم اراک و نساجی مازندران برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که حدود ۲ فصل است از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده در اندیشه عبور از حریف قائم شهری و قهرمانی جام حذفی بود، اما در حسرت کسب جام حذفی ماند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.