سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۵۰ ورزشکار کرمانشاهی در اردوی تیم‌های ملی

مدیرکل ورزش و جوانان استان از حضور ۵۰ ورزشکار کرمانشاهی در اردوی تیم‌های ملی کشورمان خبر داد و گفت : این ورزشکاران برای عضویت در تیم‌های خود و حضور در بازی‌های آسیایی و پارآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین تلاش می‌کنند.

صابر رحیمی گفت : کمتر از ۶ ماه تا زمان شروع بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین فرصت باقیست و تیم‌های ملی کشورمان در رشته‌های مختلف خود را برای حضوری قدرتمندانه در مهمترین رویداد ورزشی قاره کهن آماده می‌کنند.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان ۵۰ ورزشکار کرمانشاهی در اردوی آمادگی تیم‌های ملی حضور دارند ۴۶ نفر آن‌ها برای حضور در بازی‌های آسیایی و چهار نفر هم برای حضور در مسابقات پارآسیایی ۲۰۲۲ در حال رقابت با دیگر نفرات دعوت شده هستند.

ورزشکاران کرمانشاهی در ۱۳ رشته شانس حضور در بازی‌های آسیایی را دارند، تیم‌های ملی سپک تاکرا، کبدی و قایقرانی به ترتیب با هفت، ۶ و پنج ورزشکار بیشترین ورزشکاران کرمانشاهی را در اختیار دارند.

پگاه زنگنه در تیم ملی کاراته و رضا رستمی در تیم ملی سپک تاکرا به عنوان مربی شانس زیادی برای حضور در بازی‌های آسیایی را دارند.

پس از ماه مبارک رمضان با حضور در اردوی این تیم‌ها از تلاش‌های ملی پوشان کرمانشاهی قدردانی خواهد شد.

در برخی رشته‌ها احتمالا برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان باشد که ملی پوش اعزامی به رقابت‌های آسیایی داشته باشیم، این امر نشان دهنده توسعه ورزش قهرمانی در استان و توجه به رشته‌های تازه در بین نوجوانان و جوانان است.

پس از نهایی شدن لیست ورزشکاران اعزامی کرمانشاه به رقابت‌های هانگژو چین مراسم بدرقه‌ای برای آن‌ها برگزار خواهیم کرد.

کرمانشاه از جمله استان‌های موفق در بحث ورزش قهرمانی است، ورزشکاران اعزامی کرمانشاه به بازی‌های آسیایی و پارآسیایی هانگژو با کسب نتایج مناسب افتخار دیگری برای ورزش کرمانشاه کسب کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.