سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار سوریه به سازمان ملل درباره ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی

وزارت خارجه سوریه دو نامه در خصوص تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی برای دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت ارسال کرد.

وزارت امور خارجه سوریه با ارسال دو نامه به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت، نسبت به  تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه اعتراض کرد.

شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد که وزارت خارجه سوریه در این نامه‌ها اعلام کرد که این تجاوزات همزمان با حملات مستمر نیرو‌های اشغالگر آمریکایی و ترکیه به شهروندان و سرزمین‌های سوریه برای حمایت از گروه‌های تروریستی و طولانی شدن جنگ در سوریه صورت گرفته است.

این وزارت خانه در ادامه نسبت به عواقب خطرناک ناشی از ادامه نقض توافقنامه‌ها توقف درگیری از طرف رژیم صهیونیستی هشدار داده و اعلام کرد دمشق حق واکنش متقابل به این تجاوزات با ابزار‌های مناسب را که در قانون بین المللی و منشور سازمان ملل نیز به آن اشاره شده است برای خود محفوظ نگه می‌دارد.

این نامه در حالی ارسال می‌شود که بامداد امروز (چهارشنبه) خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از شنیده شدن صدای انفجار ناشی از مقابله پدافند هوایی ارتش این کشور با موشک‌های رژیم متجاوز صهیونیستی در آسمان دمشق خبر داد. وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که در پی این حمله موشکی ۴ سرباز کشته و ۳ نفر زخمی شدند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیسی روز گذشته (سه‌شنبه) اعلام کرد که یک فروند پهپاد این رژیم در داخل خاک سوریه سقوط کرده است. ارتش رژیم اشغالگر بدون اشاره به دلیل سقوط این پهپاد اعلام کرد که تحقیقات در خصوص آن انجام خواهد شد. ارتش این رژیم همچنین مدعی شد که هیچ‌گونه نگرانی در مورد درز اطلاعات به دنبال سقوط این پهپاد که در حال انجام فعالیت عادی خود بوده است، وجود ندارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.