سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیرین بزرگ‌ترین سرمایه‌های تولید امید و نشاط در نظام آموزشی کشور هستند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کرمانشاه گفت : امروز کرمانشاه به‌عنوان یازدهمین استان کشور در بحث سرانه آموزشی، بالاتر از میانگین کشور قرار دارد که این امر حاصل تلاش خیرین نیک‌اندیش و همکاران زحمتکش در اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه است.

مرزبان نظری گفت : با تلاش‌های صورت‌گرفته پس از زلزله سال ۹۶ استان ۷۲ مدرسه آسیب دیدند که امروز ۳۶۷ مدرسه با هزار و ۳۸۰ کلاس درس و با اعتبار ۲۲۸ میلیارد تومان و زیر بنای یک‌صد و هجده هزار و ۱۷۴ مترمربع ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کرمانشاه در استان کرمانشاه ۳۸۸ خیر نیک‌اندیش مدرسه‌ساز مشغول به امر مقدس مدرسه‌سازی هستند که از این تعداد ۲۵۶ نفر خیر مرد و ۶۵ نفر خیر خانم و ۶۷ خیر حقوقی هستند.

سرانه فضای آموزشی استان کرمانشاه بعد از زلزله کرمانشاه از ۵.۷ به ۶.۴۱ مترمربع افزایش یافت، علاوه بر ۲۲۸ میلیارد تومان کمک خیرین نیک‌اندیش، تا کنون مبلغ ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبارات دولتی هزینه شده است که متأسفانه اعتبارات استانی جهت تأمین فضا‌های آموزشی استان بسیار محدود بوده که امید است در آینده دراین‌خصوص شاهد اتفاقات مثبتی به نسبت گذشته باشیم.

یکی از مأموریت‌های مهم این اداره کل تجهیز مدارس به سیستم‌های گرمایشی ایمن است که تاکنون دو هزار و ۹۰ مدرسه با ۶ هزار و ۴۳۴ کلاس درس، با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان به سیستم گرمایشی ایمن، استاندارد و مدرن مجهز شده‌اند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.