سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد

۶ میلیون خانوار مستاجر در کشور وجود دارند

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ۶ میلیون خانوار مستاجر در کشور وجود دارند و دولت باید برای تسهیلات ودیعه مسکن برنامه ریزی کند.

آقای سید البرز حسینی گفت: متولی پرداخت وام ودیعه مسکن ستاد ملی مقابله با کرونا است و از سال ۹۹ که پرداخت وام ودیعه مسکن به تصویب رسید، این تسهیلات توانست نقش موثری در بهبود وضعیت بازار اجاره داشته است.

به گفته عضو کمیسیون عمران مجلس در شرایط کنونی ۶ میلیون خانوار مستاجر در کشور وجود دارند که با پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن و همچنین افزایش میزان ودیعه، شاهد بهبود وضعیت بازار اجاره خواهیم بود.

او می‌گوید: در سال گذشته با وجود آنکه میزان تسهیلات اجاره بین ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان بود، اما تعداد زیادی از ثبت کنندگان موفق به دریافت تسهیلات اجاره نشدند. در صورتی که تسهیلات ودیعه امسال هم پرداخت شوند، باید برنامه ریزی برای پرداخت این تسهیلات صورت گیرد.

از سال ۹۹ پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن  برای حمایت از مستاجران آغاز شده بود و در سال گذشته میزان تسهیلات در تهران به ۷۰ میلیون تومان رسید که برای پرداخت آن ۱۰  هزار میلیارد تومان اعتبار  در نظر گرفته شده بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
وطن من
۱۳:۰۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
بجای ارائه کمک هزینه مسکن باید دراولین زمان کلنگ زنی وشروع به ساخت شهرکهای جدید در دستور کار قرار بگیرد تا علاوه بررفع نیاز مسکن بازار مولد فعال شود وتورم وبیکاری نیز مهار گردد
حجتی پرند
۱۶:۱۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
ماچند سال است که منتظر تحویل مسکن مهر هستیم آنوقت هر روز گندی از پرسنل شرکت عمران پرند بیرون میزند.#مطالبه_گری
#شفافیت
#نماینده
#شرکت_عمران