سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری کاشان:

تفکر مدیران شهرستان درباره سرمایه‌گذاران نیازمند اصلاح است

ساختار تفکری حاکم بر مجموعه مدیریتی شهرستان درخصوص سرمایه‌گذاران نیازمند اصلاح و تلاش تمام مسئولان به رفع مسائل و مشکلات است.

محمدشریف زارعی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کاشان گفت: انتخاب شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» همواره باید سرلوحه مدیران و مسئولان در عمل به ویژه جذب سرمایه‌گذاران برای ایجاد اشتغال باشد.

او می‌گوید: بیش از یک دهه است که رهبر معظم انقلاب اسلامی با نامگذاری شعار سال در حوزه اقتصاد و عملیاتی شدن آن به عنوان باز شدن قفل تولید در دیدار‌ها و نشست‌های مختلف با مسئولان تاکید دارند.

به گفته او، تولید و اقتصاد و رونق آن پایه اصلی کشور برای تبدیل به یک ابر قدرت است.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: متاسفانه مسئولان در دولت‌های مختلف اهمیت موضوع شعار سال را جدی نمی‌گیرند و این مهم در حد حرف باقی می‌ماند.
زارعی در بخش دیگری از سخنانش گفت: سهولت دریافت مجوز در برخی کشور‌ها و وجود امکانات آن برای تولید کننده و سرمایه گذار که در یک هفته یا شاید یک روز برای ایجاد یک واحد صنعتی و تولیدی حتی در کشور‌های کوچک صادر می‌شود قابل تامل و توجه است.
او می‌گوید: دولت با عزم و اراده خود، می‌تواند یک دولت تسهیل‌گر در رفع موانع تولید و شتاب دهنده تولید و اشتغال شود.
به گفته او، این درد آور است که سرمایه گذار برای تولید و صنعت وجود دارد؛ اما برخی مسئولان برای رفع موانع و مشکلات اقدامی نمی‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.