سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد

جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد ستاد دیه کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولین و بزرگان استان برگزار شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه گفت : طی دوسال گذشته تلاش شد تا به منظور حفظ این سنت حسنه، جشن گلریزان را به شکل مجازی و در گروه‌های محدودی به شکل حضوری برگزار کنیم.

ترابی گفت : پارسال ۱۶۷ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان که هفت نفر از آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دادند، با کمک‌های مردمی، ستاد دیه، گذشت شکات و دیگر منابع از زندان‌های کرمانشاه آزاد شدند.

در این سال بیش از سه میلیارد تومان از سوی مردم و دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هم از سوی ستاد دیه کشور به ستاد دیه کرمانشاه کمک شد تا صرف آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد شود.

در برخی از پرونده‌ها با رایزنی اعضای ستاد دیه استان از شکات رضایت گرفته می‌شود، در این ستاد بصورت منظم و هفتگی جلساتی به منظور تفاهم بین شاکی و متشاکی برگزار می‌شود.

طی پارسال کرمانشاه یکی از پنج استان کشور از نظر گرفتن گذشت از شکات در پرونده‌های ستاد دیه بوده است.

مراسم جشن گلریزان امسال علاوه بر حضوری، به شکل مجازی برگزار می‌شود، مردم خیر و نیکوکاری که علاقمندند در این کار خداپسندانه مشارکت داشته باشند، می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ستاد دیه نزد بانک ملی به شماره ۰۱۰۶۳۴۲۵۱۵۵۰۰۷ و یا شماره کارت بانک صادرات ستاد دیه ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۹۱۰۴۳ واریز کنند.

یکی از اهداف ستاد دیه استان در برپایی جشن گلریزان ایجاد روحیه عفو و گذشت بین مردم جامعه به منظور کمک به آزادسازی افراد گرفتار در بند است کار این ستاد، به عنوان یک ستاد مردمی، کمک به آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد است و دراین راستا طی ۱۹ سال فعالیت خود اقدامات مثبتی را انجام داده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.