سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الزام فروشگاه ها به عرضه کالای ایرانی

رئیس اتحادیه لوازم خانگی کرمانشاه گفت : تاکید فراوانی داشتیم که فروشگاه‌های لوازم خانگی حتما به سمت عرضه کالا‌های ایرانی بروند، اما ممکن است با توجه به گستردگی بازار واحد‌های بدون مجوزی هم باشند که گاهی کالای قاچاق یا تقلبی عرضه کنند.

سیدستار موسوی با اشاره به وجود ۳۴۶ واحد صنفی لوازم خانگی مجاز در کرمانشاه گفت : به جرات می‌توان گفت تمامی این واحد‌ها کالای ایرانی عرضه می‌کنند و سراغ کالا‌های قاچاق و تقلبی نمی‌روند.

به گفته رئیس اتحادیه لوازم خانگی کرمانشاه کالا‌های قاچاق یا تقلبی در مغازه‌هایی پیدا می‌شود که بدون مجوز هستند.

مردم نباید سراغ خرید کالا‌های قاچاق و تقلبی که منشا آن‌ها مشخص نیست بروند، در طی ماه حتما بازدید‌هایی از خط تولید واحد‌های لوازم خانگی در سراسر ایران داریم که تولیدات بسیار با کیفیت و مناسبی دارند.

تقاضای ما از مردم این است که کالا‌های ایرانی را در سبد خرید خود قرار بدهند، زیرا کیفیت بسیار مناسبی دارد و البته این موضوع نیازمند فرهنگ‌سازی هم هست.

نکته مثبت دیگر خرید کالای ایرانی لزوم ثبت آن در سامانه جامع تجارت ایران است که باعث می‌شود اطمینان بیشتری به مصرف کننده داده شود.

اگر مردم سراغ خرید کالا‌های قاچاق یا تقلبی بروند و کالای آن‌ها دچار مشکل شود، امکان پیگیری و جبران خسارتی که به آن‌ها وارد شده نیست.

با واحد‌هایی که چنین کالا‌هایی عرضه می‌کنند در قالب گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌ها مانند تعزیرات حکومتی برخورد جدی می شود از مردم تقاضا داریم اگر چنین کالا‌هایی را مشاهده کردند موضوع را با اتحادیه یا دستگاه‌های نظارتی در میان بگذارند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.