سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی دبیرخانه و نمایشگاه دائمی کنگره جهانی پیامبر رحمت در شیراز

مسئول سازمان بسیج اساتید فارس از برگزاری دبیرخانه و نمایشگاه دائمی کنگره جهانی پیامبر رحمت در شیراز خبر داد.

محسن جاجرمی‌زاده در نشست خبری گفت: باید اقتدار کشور را با رشد علمی به حداکثر برسانیم، با وجود فشار‌های دشمنان، جمهوری اسلامی عزت را حفظ کرده و مردم با حضور پرشور در راهپیمایی‌ها اقتدار کشور را به رخ جهان می‌کشند.

مسئول سازمان بسیج اساتید فارس سال ۱۴۰۰ را سال مهمی از باب حضور مردم در انتخابات عنوان و گفت: یکی از محور‌های فعالیتی سازمان بسیج اساتید، تشویق مردم به حضور پرشور در این عرصه با هم اندیشی‌ها و نشست‌ها بود.

او گفت: چاره‌ای نداریم جز اینکه دولتی را بر سر کار بیاوریم که بر سر آرمان‌های انقلاب ایستاده باشد، همچنین تقویت آرمان‌ها با حضور مردم در عرصه‌های مختلف به دست می‌آید و بزرگترین دستاورد انقلاب هم همین است.

به گفته جاجرمی‌زاده تبیین بیانیه گام دوم با نشست‌ها و سخنرانی‌های مختلف در این موضوع، پیشنهاد فراخوان سند گام دوم با همکاری بسیج اساتید شیراز و راه‌اندازی کنگره جهانی پیامبر رحمت در آینه هنر و ادب از دیگر فعالیت‌های این سازمان در سال گذشته بود.

مسئول سازمان بسیج اساتید فارس به ثبت آثار زیادی در کنگره جهانی پیامبر رحمت، از برگزاری دبیرخانه و نمایشگاه دائمی این کنگره در شیراز خبر داد و گفت: در ارتباط با حل مشکلات دستگاه‌های اجرایی، کمیته‌های مختلف حل مسئله تشکیل شد و با مدیران ارتباط در این خصوص برقرار است.

او در ارتباط با شعار سال نیز گفت: اساتید دانشگاه در این زمینه هم نقش خود را در تحقق شعار به عنوان جمع نخبگانی نشان خواهند داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.