سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۱۰ درصدی قیمت گوجه

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز گفت: قیمت گوجه‌فرنگی نسبت به هفته گذشته ۱۰ درصد کاهش قیمت داشته است.

عبدالرضا جمالی‌پور گفت: در حال حاضر از میوه‌های نوبرانه تنها گوجه سبز وارد بازار شده است که در هفته گذشته قیمت بالایی داشته و به کیلویی ۳۰۰ هزار تومان هم رسید.

به گفته او بقیه اقلام میوه و تره‌بار حالت تعادلی داشته‌اند و تنها گوجه سبز نسبت به هفته گذشته کاهش قیمت داشته است و در حال حاضر از میوه‌های نوبرانه تنها توت فرنگی گلخانه‌ای که از اواسط زمستان و اخیرا گوجه سبز وارد بازار شده است که قیمت هر کیلوگرم گوجه سبز ۱۵۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان است.

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز می گوید: با توجه به اینکه در هفته آینده قرار است گیلاس وارد بازار شود، اما کیفیت خوبی ندارد، اما از اواخر اردیبهشت‌ماه تا اوایل خردادماه میوه‌های سردرختی درجه یک و با کیفیت مثل گیلاس، آلبالو و زردآلو قرار است وارد بازار شود.

به گفته او با توجه به اینکه در فصل برداشت گوجه هستیم تا هفته آینده باید کاهش قیمت بیشتری داشته باشد و تقریباً به قیمت سابق خود یعنی هر کیلوگرم ۶ تا ۷ هزار تومان بازگردد.

این مقام مسئول می گوید: با توجه به قیمت بالای این میوه‌ها مردم استقبال خوب و چندانی از آن‌ها نمی‌کنند تا قیمت آن‌ها به تعادل برسد و مشکل قابل توجهی در بازار میوه و تره بار وجود ندارد. تنها مقداری در تامین گوجه مشکل وجود داشت که در حال حاضر حل شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.