سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشاورزی:

شرکت تعاونی‌های مسکن صدرا به تعهدات خود عمل کنند

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا با اشاره به مشکلات برخی از تعاونی‌های مسکن در شهر صدرا تاکید کرد شرکت تعاونی‌های مسکن که تاکنون به تعهداتشان عمل نکرده اند باید جوابگو باشند.

مهدی کشاورزی گفت: تعاونی‌های مسکنی که تاکنون تعهداتشان در بخش‌های آموزشی، بهداشتی، فضای سبز و... اجرا نکردند باید انجام دهند.

او گفت: شورای شهر طی برنامه عملکرد تمامی تعاونی‌ها مسکن را بررسی خواهد کرد و تعاونی‌های که موجبات تضییع حقوق اعضاء و حقوق شهری گردیدند باید جوابگو باشند.

کشاورزی گفت: تعاونی‌های مسکن نقش مهمی در کمک به اقشار کم‌درآمدتر و کارگران برای خانه دار شدن دارند بنابراین باید کیفیت ساخت و ساز‌ها مورد توجه قرار گیرد چرا که تعاونی‌های مسکن در توسعه شهری نقش بسزایی دارند.

او گفت: شاهد برخی از مشکلات در بعضی از تعاونی‌ها در این شهر هستیم که باعث نارضایتی مردم شده است مانند عدم صدور سند مالکیت و حتی پروانه ساخت هم ندارند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا گفت: از تعاونی‌های مسکن و انبوه سازان در شهر صدرا انتظار داریم با رعایت قوانین و مقررات و برنامه ریزی مناسب کمک به تقویت بخش مسکن کنند و به نوعی کمک به اقشار ضعیف خواهند داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.