سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰۰۰ بسته معیشتی در کازرون توزیع می‌شود

۲۰۰۰ بسته معیشتی در راستای یادواره ائمه جمعه شهرستان کازرون توزیع می‌شود.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون گفت: ۲۰۰۰ بسته معیشتی در رزمایش قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان کازرون در راستای یادواره ائمه جمعه شهرستان کازرون در بین نیازمندان تقسیم می‌شود.

او گفت: بسته‌های معیشتی در رزمایش کمک‌های مومنانه شامل برنج، روغن، ربع گوجه، خرما، کنسروماهی و مرغ به ارزش قیمتی هربسته ۵۰۰ هزار تومان در بین نیازمندان تقسیم خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: بسته‌های معیشتی رزمایش کمک‌های مومنانه توسط سپاه فجر و برخی از خیرین شهرستان کازرون جهت اهداء به نیازمندان تهیه شده است.

او گفت: این بسته های معیشتی در بین نیازمندان در بخش‌های خشت و کنارتخته، بالاده، فامور، بخش مرکزی و شهرستان کازرون تقسیم خواهد شد.

سرهنگ توکل گفت: توزیع بسته‌های معیشتی با رعایت حفظ آبرو و شان خانواده‌های نیازمندان و شناخت پایگاه‌های مقاومت بسیج محله از خانواده‌های نیازمندان تقسیم و اهدا خواهد شد.

او ضمن تشکر از همه گروه‌های جهادی و خیرین که در ماه مبارک رمضان هزاران بسته معیشتی و پرس غذا در بین نیازمندان تقسیم کرده اند از عموم مردم و خیرین شهرستان جهت شرکت در این کار خداپسندانه دعوت به عمل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صباحی امام جمعه شهرستان کازرون ضمن تمجید از فعالیت‌های مختلف بسیج در شهرستان کازرون گفت: ان شاءالله خداوند متعال سایه پرخیر و برکت بسیج را روز به روز بر سر کشور گسترده‌تر کند.

امام جمعه شهرستان کازرون با اهمیت به کار خداپسندانه در اهداء بسته معیشتی به نیازمندان و این که محل‌های رزمایش‌های مومنانه نمایش چهره رحمانی و افتخار اسلام و همدلی مسئولان و محل تکریم و استجابت دعاست خواستار ایجاد سبد‌های مومنانه در سطح مغازه‌ها برای کمک به نیازمندان شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.