سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی:

مصوبات شورای برون مرزی وزارت ورزش باید اجرا شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: مصوبات شورای برون مرزی باید اجرا شود.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره حاشیه‌های فدراسیون فوتبال و حضور پیدا نکردن عزیزی خادم در دادگاه گفت: مصوبات شورای برون مرزی باید اجرا شود و طبق قوانین جدید وزارت ورزش و جوانان در حال پیگیری این موضوع است و در اسرع وقت هر گزارشی به دست ما برسد به آن رسیدگی خواهد شد.

پس از غیبت شهاب عزیزی خادم رئیس معزول فدراسیون فوتبال در جلسه روز گذشته کمیته اخلاق، مسئولان این کمیته به او فرصت دیگری دادند و درخواست کردند از ساعت ۱۶ امروز خودش یا وکیلش در جلسه حاضر شوند. این در شرایطی است که امروز هم رئیس معزول فدراسیون فوتبال به مرکز ملی فوتبال نرفت و البته نماینده قانونی اش نیز در این جلسه حاضر نشد.

فردا ۳۵ هزار هوادار می توانند به ورزشگاه بیایند

وزیر ورزش درباره فینال جام حذفی هم که فردا برگزار می‌شود گفت: طبق مصوبه شورای تامین استان تهران قرار بر این شد که در دیدار فینال ۳۵ هزار هوادار در ورزشگاه حضور پیدا کنند و برای هر تیم ۱۷ هزار و ۵۰۰ بلیت در نظر گرفته شده است. مسئولان برگزاری مسابقه هم اکنون در حال برنامه ریزی برای جایگاه هواداران هستند که هر تیم در کدام قسمت استادیوم مستقر شود.


بیشتر بخوانید


دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشورمان بین تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و آلومینیوم اراک فردا چهارشنبه هفتم اردیبهشت از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. هر ۲ تیم برای نخستین بار موفق شده اند به فینال جام حذفی راه یابند و با کسب عنوان قهرمانی می‌توانند جواز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان را کسب کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.