سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصرف برق موضوع جلسه شورای پدافند غیر عامل استان مرکزی

اعضای شورای پدافند غیر عامل استان مرکزی با موضوع مصرف برق گردهم آمدند.

شورای پدافند غیر عامل استان امروز با حضورمسئولان دستگاه‌های اجرایی و به ریاست استاندار مرکزی با موضوع  مصرف برق برگزار و اعضا ضمن هم اندیشی، بر اجرای هر چه بهتر مصوبات پیشین این شورا تاکید کردند.

در این جلسه پیرامون موضوعاتی نظیر بهره گیری از مولد‌های برق اضطراری سازمان‌ها در زمان پیک مصرف برق، آمادگی برای برگزاری رزمایش نیرو‌های پدافندی و هماهنگی برای برگزاری و بیان موضوعات مهم پدافندی استان بحث و تبادل نظر شد.

ارتقای مصونیت سازی در استان، پیگیری اجرایی شدن مصوبات پیشین و تاکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی برای مدیریت مصرف برق در ساعات پیک مصرف از جمله مهمترین موضوعاتی بود که استاندار مرکزی در این جلسه تاکید کرد.

مخلص ائمه استاندار مرکزی در این جلسه از برگزاری رزمایش آمادگی نیرو‌های پدافندی در آینده نزدیک و در یکی از شهرستان‌های استان خبرداد و از مسولان اجرایی خواست تا همکاری‌های لازم را جهت برگزاری هر چه بهتر آن داشته باشند.

مخلص ائمه با اشاره به اهمیت پدافند غیر عامل در حفظ آرامش و امنیت جامعه گفت: جلسات این شورا به صورت منظم هر دو ماه یک بار برگزار شود؛ ۱۱ کارگروه ذیل شورای پدافند غیر عامل استان تشکیل شده و با ابلاغ احکام اعضا انتظار است تا در جلسات بعد ضمن ارائه گزارش عملکرد از سوی هر دستگاه مشکلات هر سازمان درخصوص مسائل پدافندی مطرح شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.