سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از طرح جهاد فناوری شهید فخری زاده در بام ایران

طرح جهاد فناوری شهید فخری زاده در مجتمع لاله شهرکرد رونمایی شد و تفاهم همکاری بین سپاه استان و پارک علم و فناوری به امضا رسید.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح جهادی به نام شهید بزرگوار «شهید فخری زاده» مزین است و بعنوان یک طرح نوین در چهارمحال و بختیاری قابل تعمیم به استان‌های دیگر است.

بر اساس این تفاهم نامه به هزار و ۲۵۰ نفر از بسیجیان به مدت ۱۰ هزار ساعت آموزش داده می‌شود که این طرح به نوعی، در بین استان‌های کشور بی نظیر است.

اصل تفاهم نامه برای حمایت مادی و معنوی از اختراع، ایده و خلاقیت بسیجیان است و در هر نقطه‌ای از چهارمحال و بختیاری، پایگاه‌های مقاومت بسیج برای ثبت نام متقاضیان آماده است.

در این تفاهم نامه  ۴ رشته دانش بنیان، استارت آپ، ثبت اختراع و امکان سنجی مطرح است.

در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال بعنوان «تولید دانش بنیان اشتغال آفرین» با تفاهم نامه همکاری مجموعه علمی پژوهشی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) با مجموعه پارک علم و فناوری به دنبال این هستیم که هر پایگاه یک مجموعه دانش بنیان و یک سنگر علمی داشته باشد.

اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری هم گفت: با توجه به شعار سال توسط مقام معظم رهبری و وظایفی که ما در حوزه پارک علم و فناوری داریم، در جهت تحقق شعار باید از اقشار و لایه‌های مختلف اجتماع برای توانمندسازی و فرهنگ دانش بنیان و کارآفرینی حمایت کنیم.


بیشتر بخوانید


فرهنگ سازی و قابلیت تجاری سازی ایده‌ها از اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Bakhtiyari
۱۶:۵۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
چهارمحال و بختیاری می‌باید هر چه زودتر به مرکز علم و فناوری در دل زاگرس مرکزی تبدیل شود و به ابر استان فناوری و نوآوری و صنعت و شهر و شهرکهای نوین صنعتی و فناوری تبدیل و با فناوریهای نو شکوفا شود.