سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حوزه‌های علمیه خواهران استان یزد پذیرای جویندگان علم و اخلاق

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران یزد گفت: ثبت نام در مدارس حوزه علمیه گامی به سوی تحصیل همراه با تهذیب است.

حجت الاسلام کارگر گفت: در استان یزد در مقطع سطح دو ۱۷ مدرسه فعال هستند که از این تعداد ۳ مدرسه از سیکل و ۱۴ مدرسه از فارغ التحصیلان دیپلم پذیرش دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران یزد گفت: شرایط ثبت نام برای افراد دارای مدرک سیکل، حداقل معدل ۱۵ و حداکثر سن ۱۸ سال و شرایط ثبت نام برای افراد فارغ التحصیل مقطع دیپلم و بالاتر، حداقل معدل ۱۴ و حداکثر سن ۴۰ سال است.

کارگر گفت: در مقطع سه نیز سه مدرسه فعال در یزد وجود دارد که در ۵ رشته شامل تفسیر علوم قرآن، فقه و اصول، کلام با گرایش امامت، مدرسی ادبیات عرب و مشاوره با رویکرد اسلامی پذیرش دارند. همچنین در سطح ۴ دو مدرسه در یزد فعالیت دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران یزد گفت: در شهرستان میبد امکان تحصیل در رشته تفسیر علوم قرآن و در اردکان رشته اخلاق و تربیت اسلامی وجود دارد.

او گفت: ظرفیت پذیرش در مقطع سطح دو ۵۰۴ نفر، در سطح سه حدود ۱۲۰ نفر و در سطح چهار ۲۷ نفر و در مجموع ۶۵۱ نفر است

کارگر گفت: زمان آزمون حوزه‌های علمیه خواهران ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ است.

عزیزی رئیس حوزه علمیه خواهران معصومیه نیز گفت: هدف حوزه‌های علمیه ترویج دانش همراه با تهذیب در جامعه است.

او گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت نام به پایگاه اینترنتی www.paziresh.whc.ir مراجعه و یا به صورت حضوری به مدارس علمیه خواهران در سراسر استان یزد مراجعه کنند.

کارگر مسئول فرهنگی حوزه علمیه خواهران معصومیه نیز گفت: در حوزه علمیه خواهران تنها دروس تئوری مطرح نیست و فعالیت‌های فرهنگی نیز انجام می‌شود.

او گفت: طلاب در قالب مبلغانی به مدارس، دانشگاه‌ها و جامعه اعزام می‌شوند و کمک‌های مومنانه نیز به وسیله طلاب انجام می‌شود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.