سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از هزار نفر نظم و امنیت آئین شب‌های قدر را در زنجان تأمین کردند

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: امسال بیش از هزار نفر از عوامل نیروی انتظامی تأمین کننده نظم و امنیت آیین شب‌های قدر استان بودند.

سرهنگ خانی‌پور با اشاره به اینکه عوامل انتظامی به صورت گشت های محسوس و نامحسوس در محافل برگزاری احیاء در سراسر استان حضور داشتند، گفت: به منظور جلوگیری از سرقت خودروها و منازل که از دغدغه های اصلی مردم است، نیروی انتظامی با انجام مأموریت های محوله، زمینه حضور با آرامش خاطر مردم در آئین‌های شب قدر و مراسم احیاء را فراهم کرد.

او می گوید: نیروی انتظامی بر خود می بالد که در برنامه ها و مأموریت های محوله در پیشگیری از سرقت ها، به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده ‌که مردم بدون کمترین دغدغه در مساجد و تکایا حضور پیدا کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در ماه رمضان و به ویژه شبهای قدر، همکاران نیروی انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت ها، منازل را به صورت نامحسوس تحت پوشش قرار دادند.

مردم همواره پلیس را در مأموریت های مختلف همراهی کرده‌اند


او در ادامه با قدردانی از همراهی مردم با پلیس در شب های قدر گفت: مردم همواره در مأموریت های مختلف  پلیس در کنار پلیس بوده اند.

سرهنگ خانی پور با اشاره به اینکه برنامه ریزی ها و جلسات متعددی در استان و شهرستان برای هماهنگی های بیشتر به منظور برگزاری هر چه بهتر آیین احیاء برگزار شد، گفت: خوشبختانه نتیجه آن هم برگزاری برنامه های شب قدر با رضایتمندی بیشتر بود و همکاران ما در نیروی انتظامی، کمترین مشکل و یا دغدغه را داشتند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان این همدلی و هماهنگی را ناشی از همراهی خوب و رضایتبخش مردم در بخش ها و سطوح مختلف از جمله هدایت خودروها و پارک در محل های مناسب، رعایت ضوابط ایمنی و جلوگیری از مسئله سرقت های خرد عنوان کرد و گفت: فضیلت ماه رمضان و شب های قدر، تا حدود زیادی در کاهش سرقت  و مشکلات ناشی از آن موثر بود.

برچسب ها: پلیس زنجان ، شب قدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.