سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیکزاد خبر داد

استفاده از فناوری های نوین برای ساخت مسکن‌های نهضت ملی

رئیس بنیاد مسکن گفت: با استفاده از فناوری های نوین مسکن می‌توانیم سرعت ساخت مسکن‌های نهضت ملی را افزایش دهیم.

آقای اکبر نیکزاد گفت: فعالیت های دانش بنیان از مطالبات به حق رهبری است و در حوزه ساخت یک میلیون واحد مسکونی هدف گذاری شده و باید از دانش و فناوری های روز دنیا استفاده شود.

به گفته  رئیس بنیاد مسکن  استفاده  از دانش های روز دنیا و فناوری و افزایش سرعت ساخت همراه با کیفیت در واحدهای نهضت ملی مسکن  را طبق دستور رئیس جمهور در دستور کار خود قرار داده‌ایم و در این زمینه  تفاهم نامه همکاری با دانشگاه صنعتی شریف در حوزه افزایش سرعت ساخت در قسمت نازک کاری واحدها منعقد کرده‌ایم.

حلقه مفقوده بین دانشگاه و بنیاد مسکن و استفاده از ظرفیت‌های این دانشگاه را در قالب همکاری با دانشکده‌ها و پژوهشکده، امیدوار هستیم در حوزه ساخت مسکن بتوانیم پوشش دهیم.

بنیاد مسکن در حوزه ساخت و سقف زنی توانسته با استفاده از تکنولوژی پیشرفت‌هایی را کسب کند اما در حوزه نازک کاری بسیار عقب است و کند پیش می رود.

تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه صنعتی شریف، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و پژوهشکده سوانح طبیعی ایران امروز با حضور رئیس بنیاد مسکن و رئیس دانشگاه صنعتی شریف منعقد شد.

ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در قالب قانون جهش تولید مسکن در دستور دولت قرار گرفته و بنیاد مسکن از این تعداد وظیفه ساخت ۸۰۰ هزار واحد مسکونی از ۴ میلیون واحد مسکونی نهضت ملی را  برعهده دارد. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.