سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال ۱۱ هزار نفری هرمزگانی‌ها از اکران نوروزی سینما

هرمزگانی‌ها از اکران نوروزی سینما استقبال ۱۱ هزار نفری کردند.

در حالی این روز‌ها سینما‌های فعال استان هرمزگان به ۳ سالن ختم شده که اکران نوروزی نیز چندان با استقبالی در سطح کشور مواجه نشد و سینماداران امیدوارند با اکران فیلم‌های جدید در عید فطر بار دیگر رونق به سالن‌های سینما بازگردد.

۷ فیلم "روز صفر، سگ بند، شادروان، قدغن، مرد بازنده، موقعیت مهدی و گل به خودی" در سالن‌های ستاره جنوب و ستاره شهر بندرعباس و سینما گوهر بندرلنگه، سینما خلیج فارس حاجی آباد و سینما فرهنگ میناب نیز به نمایش در می‌آید که تاکنون با فروش ۳ میلیارد و ۳ میلیون و ۶۲۵ هزار ریالی و استقبال ۱۱ هزار و ۱۹۴ نفری در ۴۸۹ سانس به نمایش درآمده نیز همراه بوده است.

فیلم "سگ بند" با استقبال ۶۵۸۱ نفری در ۳ سالن و ۱۳۷ سانس و فروش یک ملیارد و ۷۸۱ میلیون و ۳۷۵ هزار ریالی در جایگاه نخست استقبال از فیلم‌های اکران نوروزی در استان هرمزگان قرار گرفت و پس از آن فیلم "روز صفر" با استقبال ۱۴۵۵ نفری در ۲ سالن و ۸۱ سانس و فروش ۳۹۱ میلیون و ۷۷۵ هزار ریالی و "موقعیت مهدی" با استقبال ۱۵۲۴ نفری در ۲ سالن و ۷۳ سانس و فروش ۳۷۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریالی رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.

همچنین فیلم‌های "شادروان" با استقبال ۹۸۵ نفری در ۳ سالن و ۱۱۱ سانس و فروش ۲۶۵ میلیون و ۱۵۰ هزار ریالی، "مرد بازنده" با استقبال ۵۳۵ نفری در ۳ سالن و ۶۹ سانس و فروش ۱۶۲ میلیون و ۷۲۵ هزار ریالی و "قدغن" با استقبال ۸ نفری در یک سالن و ۳ سانس و فروش ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریالی رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده اند. این در حالی است که به دلیل نمایش فیلم "گل به خودی" ویژه کودک و نوجوان آمار دقیقی از فروش بلیط و میزان استقبال مخاطبین نیز موجود نیست.

روند فروش و استقبال فیلم‌ها نشان می‌دهد فیلم "سگ بند" همچون کل کشور رتبه نخست پرفروش‌ترین فیلم را به خود اختصاص داده است، اما در فیلم‌های دوم و سوم نیز هرمزگان با کل کشور کمی متفاوت بوده و در حالی که در سطح کشور "موقعیت مهدی و شادروان" رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند در هرمزگان "روز صفر و موقعیت مهدی" رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کرده اند.

حال باید منتظر ماند و دید که با اکران فیلم‌های ویژه عید فطر که "لامینور، انفرادی و مغز استخوان" را در استان هرمزگان به خود اختصاص می‌دهد، آیا شاهد تحول و استقبال بیشتری از هنر هفتم در استان هرمزگان خواهیم بود یا خیر؟!

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.