سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزیدگان سومین کنگره ملی عقیق و ارغوان معرفی شدند

برگزیدگان سومین کنگره ملی عقیق و ارغوان با عنوان اربعین در آیینه شعر اقوام ایرانی شامگاه دوشنبه در آیینی با حضور جمعی از مسئولان محلی در مهران معرفی و تجلیل شدند.

 به گفته معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، در مجموع ۲۳۸ اثر ارسالی به این جشنواره، ۱۷ نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

منصور محبی گفت: در بخش زبان گویش کُردی قدرت ملکی از ایلام، صغری ناصری از ایلام و زیبا یوسفی از استان ایلام به عنوان برگزیده معرفی شدند.

او گفت: در بخش زبان گویش لُری نیز علی مرادی از کهگیلویه و بویراحمد، زهرا محمدی‌نیا از کهگیلویه و بویراحمد و فرشته شکری از استان ایلام انتخاب شدند.

به‌گفته او، هیات داوران در بخش زبان گویش تُرکی نیز سهیلا باقریان از باغمیشه استان آذربایجان شرقی، عارف ساسانی از استان آذربایجان شرقی و وحید طلعت از استان آذربایجان غربی معرفی شدند.

او گفت: در بخش زبان گویش عربی نیز محمد باوی از استان خوزستان، عماد الکثیری از استان خوزستان و مسعود محمدی سعیداوی از استان خوزستان نفرات برتر اعلام شدند.

او برگزیدگان بخش زبان گویش مازنی را ذبیح‌اله ذبیحی از استان مازندران، معصومه رمضانی از استان مازندران و سمانه ناسوتی از استان مازندران خواند.

به گفته محبی، همچنین هیات داوران در بخش زبان گویش گیلکی علیرضا صدیق دوبخشری از استان گیلان و در بخش زبان گویش اصفهانی خشایار هراتی‌پور از استان اصفهان را برتر شناختند.

او گفت: داوری این دوره از کنگره را بهروز سپیدنامه، عبدالرضا شهبازی، سیدمهدی حسینی‌نژاد، مرین رازقی، محمدرضا بحری، میثم رنجبر، محمد بشری، سالم پوراحمد، کیومرث مرادی‌مهر، جعفر پوررضوی و فرهاد شاهمرادیان برعهده داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.