سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خاکسپاری پیکر مادر شهیدان رضوان مدنی

پیکر مادر شهیدان رضوان مدنی در جوار فرزندان شهیدش در گلزار شهدای کرمانشاه به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر مرحومه حاجیه خانم «ملک‌ناز قمری»، مادر شهیدان «هاشم، حسن و حشمت‌الله رضوان‌مدنی» ساعت ۱۱ صبح امروز دوشنبه در باغ فردوس کرمانشاه تشییع و پس از آن با حضور قشر‌های مختلف مردم تا گلزار شهدا ادامه یافت.

پیکر این مادر امروز با حضور مردم مومن پس از اقامه نماز در جوار فرزندان شهیدش در گلزار شهدای کرمانشاه آرام گرفت.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم ملک‌ناز زاغهء» مادر گرامی شهیدان معزز «حسن، هاشم و حشمت‌اله رضوان‌مدنی» از استان کرمانشاه را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر رضوان‌مدنی
سلامٌ علیکم

ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش­‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مومن و والا مقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم ملک ناز زاغهء» مادر گرامی شهیدان معزز «حسن، هاشم و حشمت‌اله رضوان‌مدنی» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدای معزز ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند. به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

این مادر مومن، انقلابی، ولایتمدار و الگوی صبر و شکیبایی شامگاه شنبه، سوم اردیبهشت‌ماه پس از سال‌ها فراق به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

او علاوه بر مادر سه شهید والامقام، مادر همسر شهید حاج مسعود امیری نیز بود.

رهبر معظم انقلاب در سفر مهرماه ۱۳۹۰ به استان کرمانشاه با حضور در منزل شهدای رضوان‌مدنی با پدر و خانواده این شهیدان والامقام دیدار کردند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.