سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد

فراهم نبودن برخی زیرساخت‌های سرمایه گذاری در استان

قناعت گفت: با وجود رفع برخی از عقب ماندگی ها، هنوز هم برخی زیرساخت های سرمایه گذاری در خراسان جنوبی وجود ندارد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در دیدار با سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه السلام) با تبریک ایام سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انتصاب او به سمت فرماندهی سپاه استان، گفت: خراسان جنوبی مردمی خوب، انقلابی و همراه با نظام دارد.

او با بیان اینکه تلاش ما این است که با پیگیری مسائل و مشکلات استان و جذب منابع از مرکز، بخشی از عقب ماندگی موجود را جبران کنیم گفت:  هنوز در استان برخی زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری از جمله راه مناسب وجود ندارد.

قناعت با اشاره به اینکه طرح‌های محرومیت زدایی آبرسانی به روستا‌های استان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و شرکت آب و فاضلاب استان در دست اجرا است، گفت: با اجرای این طرح‌ها طی دو یا دو و نیم سال آینده، آبرسانی پایدار به تمام روستا‌های خراسان جنوبی انجام خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: تلاش ما این است که در طرح آبرسانی علاوه بر روستا‌های بالای ۲۰ خانوار، روستا‌های بالای ۱۰ و ۱۵ خانوار هم دیده شوند تا دغدغه کم آبی در تمام روستا‌های استان برای همیشه رفع شود.

سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی هم در این دیدار با تأکید بر این که درصد محرومیت‌ها در استان بالا است، گفت: طرح‌های خوبی به منظور رفع محرومیت در سال‌های گذشته شروع شده، اما به سرانجام نرسیده است.

او گفت: همه ما باید با همدلی پیگیر مشکلات و مسائل استان باشیم تا رفع آن‌ها به سرانجام خوبی برسند و هدف اصلی ما از خدمت و ارائه خدمات، باید جلب رضایت مردم باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.