سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بستری بیش از ۳۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی

مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۳۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری هستند.

محمد پهلوان کاشی گفت: در حال حاضر ۳۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری هستند که ۲۳۷ نفر از این بیماران در مراکز درمانی این دانشگاه قرار دارند.

مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در یک روز گذشته موردی از فوت بیمار مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی به ثبت نرسیده است.

وی گفت: در یک روز گذشته، ۱۰۷ بیمار مبتلا و یا مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری شدند که ۹۳ نفر از این بیماران متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

پهلوان گفت: ۹۷ نفر از بیماران بستری در مراکز درمانی در شرایط بدحال و در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند که ۷۳ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در تمامی ایام در آمادگی کامل هستند، گفت: طی یک روز گذشته ۴۶۶ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها و یا مراکز منتخب مراجعه و خدمات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه کرونا هنوز به پایان نرسیده و همچنان باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد و در صورت تکمیل نشدن واکسیناسیون نسبت به آن اقدام شود گفت: تمامی مراکز واکسیناسیون در مناطق مختلف دانشگاه فعال است و آماده خدمات رسانی به تمامی گروه‌های هدف از ۵ سال به بالا هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.