سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سامانه توزیع هوشمند کالا در مازندران

مدیر تعاون روستایی مازندان از راه اندازی سامانه توزیع هوشمند کالا در استان خبر داد.

سلیمان حاتم‌نژاد گفت: اقلام تنظیم بازاری از طریق پلتفرم هوشمند در شهرستان‌های ساری، قائمشهر و جویبار امروز دوشنبه ۵ اردیبهشت ماه توزیع می‌شود.

این سامانه توسط یکی از شرکت‌های دانش بنیان مازندران طراحی شد.

به گفته حاتم‌نژاد برنج، شکر، گوشت مرغ و گوشت قرمز با حداقل سود از طریق این پلتفرم به صورت رایگان به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

کاربران می‌توانند با ورود به سامانه tanzimbazar.com نسبت به نصب برنامه و ثبت سفارش کالا اقدام کنند.

به گفته مدیر تعاون روستایی مازندران برای راه‌اندازی این سامانه هماهنگی‌های لازم با پارک علم و فناوری انجام شد و و پلتفرم‌های بومی در سه شهرستان مازندران به صورت پایلوت طراحی شد.

او می‌گوید: از امروز ثبت نام از سوی شهروندان در سامانه تنظیم بازار انجام خواهد شد و شهروندان می‌توانند کالا‌های خود را از شرکت‌های زیرمجموعه دانش بنیان درب منازل تحویل بگیرند.

به گفته حاتم نژاد مشکلی در تامین کالا‌های تنظیم بازار وجود نداردو شهروندان اگر در زمینه فرآیند ثبت و سفارش دچار مشکل شدند می‌توانند با شماره تلفن ۹۱۰۱۶۹۶۷-۰۲۱ از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب حتی در روز‌های تعطیل هم تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسین یزدانی امیری
۱۴:۵۹ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
سلام من قبلا چند نوبت از این سامانه خرید کردم که جنس رو تحویل میدادن آخرین سفارشم مربوط به ۹ مرداد ۱۴۰۱ بود و مبلغش هم واریز شد ولی تا امروز که ۱۵ مرداد هست جنس رو تحویل ندادن تلفن پشتیبانی هم پاسخگو نیست شماره کسی که کالا رو تحویل میداد هم از شبکه خارج شده این اگه کلاهبرداری نیست پس چیه ؟