سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازارچه‌هایی برای حمایت از خانوار‌های کمتر برخوردار

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد از احداث بازارچه‌هایی در سطح شهر برای حمایت از خانوار‌های کمتر برخوردار خبر داد.

محسن ابوترابی گفت: اعضای کمیسیون خدمات شهری بازدیدی از مجموعه بازارچه‌های تحت پوشش سازمان مشاغل شهرداری یزد داشتند.

او گفت: از جمله این بازارچه ها، بازارچه خدمت واقع در میدان امام رضا که در سال ۹۸ به منظور ارائه محصولات خانگی افتتاح شد و هدف از احداث آن کمک به معیشت خانوار‌ها و به ویژه زنان سرپرست خانوار بود.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: همچنین مسجد متعلق به شهرک مشاغل که مدت طویلی است برای صاحبان مشاغل در حال آماده سازی است و نیز بازارچه‌ای با چند مجموعه مناسب در بلوار بهمن برای استفاده شهروندان کمتر برخوردار در حال آماده سازی است.

به گفته ابوترابی بازارچه‌ای نیز در بلوار فرهنگ امامشهر در دست احداث است، اما مدت یک سال است که کار آماده سازی آن متوقف شده و امیدواریم با استفاده از بودجه در اختیار شهردار این مجموعه ظرف چند ماه آینده آماده و به منظور ارائه مستقیم محصولات خانگی به بهره برداری برسد.

او گفت: همچنین بازارچه‌ای در بلوار شهدای مریم آباد و بازارچه‌ای در منطقه آزادشهر در حال آماده سازی هستند که در دستور کار بازدید‌های آینده قرار دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.