سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی گردان‌های القدس از شهر تونلی در غزه

گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، از شهر تونلی این گردان‌ها در نوار غزه رونمایی کرد.

گردان‌های القدس تاکید کرد برای مقابله با تجاوزگری رژیم صهیونیستی در نوار غزه آماده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، ابوحمزه، سخنگوی نظامی گردان‌های القدس گفت: ما تونل‌های دفاعی و تهاجمی داریم. در تونل‌های دفاعی از نگاه هواپیما‌های شناسایی و سامانه‌های جاسوسی صهیونیست‌ها پنهان می‌شویم. تونل‌های تهاجمی هم برای ما تضمین می‌کند که بتوانیم مسافت طولانی در داخل سرزمین اشغالی نفوذ کنیم و سربازان را به اسارت بگیریم و با یورش‌های آن‌ها مقابله کنیم.

او گفت: سلاح تونل‌ها برای مقاومت فلسطینی، راهبردی، مهم و تعیین کننده است و باعث وحشت سربازان و شهرک نشینان صهیونیست می‌شود. اشغالگران ادعا کردند در نبرد شمشیر قدس این تونل‌ها را هدف قرار دادند، اما ما بر باطل بودن این ادعا تاکید می‌کنیم. آنچه اشغالگران در نبرد شمشیر قدس تخریب کرد، بخش بسیار کوچکی از تونل‌های مقاومت فلسطین و گردان‌های القدس بود و این تونل‌ها بازسازی شد، همانطور که ذخایر موشکی هم پس از نبرد شمشیر قدس احیا شد.

این گردان ها، نوار ویدئویی را از شبکه تونل‌های نیروهایش در جنوب نوار غزه پخش کرد. خبرگزاری فرانسه، این شبکه تونل‌ها را شهر تونل‌های زیرزمینی توصیف کرد.

این تصاویر مبارزان فلسطینی‌ها را در حال دیدن آموزش نظامی و آماده شدن برای سناریو‌های درگیری آینده، به ویژه با توجه به تنش آفرینی اشغالگران علیه فلسطینی‌ها در قدس و مسجدالاقصی نشان می‌دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.