سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسهیل کننده حضور خیرین مدرسه ساز در سیستان و بلوچستان باشیم

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به محدودیت منابع دولتی در مسیر تامین فضا‌های مورد نیاز آموزش و پرورش، حضور خیرین و مجموعه‌های خیریه در این فرآیند بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

میثم لک زایی در کارگروه بهبود کیفیت فضا‌های آموزشی با استفاده از ظرفیت خیرین و سازمان‌های بین الملل، گفت: مجموعه‌های خیریه و مجمع خیرین مدرسه‌ساز بازوی توانمند نوسازی مدارس و آموزش و پرورش هستند با بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف، تسهیل کننده حضور خیرین مدرسه ساز در استان باشیم.

او گفت: با حضور خیرین نیک اندیش در جای جای این سامان نهضت مدرسه سازی و کارگاه ساخت و ساز شکل گرفته و با تمام وجود قدردان این اراده و همت هستیم.

لکزایی گفت: ضرورت دارد در سایه تدابیر لازم، تسهیل کننده حضور خیرین و تامین کننده نظرات و ایده‌های آنان باشیم و در مسیر تحقق عدالت آموزشی با جدیت هر چه تمامتر گام برداریم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: موضوع جانمایی صحیح و رعایت اصول مهندسی بویژه در روستا‌ها با در نظر گرفتن طرح هادی و مواردی از این قبیل برای ایجاد مدرسه جدید از اهمیت بسزایی برخوردار است.

لک زایی در پایان بر ساماندهی تابلو‌های مدارس، عدم صدور مجوز تغییر کاربری و بکارگیری فضای مدارس در غیر از موارد مشخص شده و رایگان شدن حق انشعابات و اتصال شمارشگر‌ها (کنتور) در مدارس ۵۰ درصد خیرساز تاکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.